.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با اعلام ادیانی ؛
درخواست تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد با 18 محور + یک احتمال انتخاباتی
شمال نیوز : ادیانی گفت : انتصاب مدیران خارج از دانشگاه و استفاده ابزاری و سیاسی از برخی مدیران دانشگاه از جمله محورهای این تحقیق و تفحص است.....
درخواست تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد با 18 محور + یک احتمال انتخاباتی

شمال نیوز: عضو فراکسیون اصولگرایان ولایی مجلس با انتقاد از عملکرد دانشگاه آزاد گفت: جمعی از نمایندگان خواستار تحقیق و تفحص از عملکرد دانشگاه آزاد هستند.

 

به گزارش شمال نیوز، سید علی ادیانی نماینده قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی  با  با بیان اینکه این تحقیق و تفحص 18 محور دارد، گفت: ما خواستار تحقیق و تفحص در حوزه های آموزشی، اداری، مدیریتی، دانشجویی و هیئت علمی دانشگاه آزاد هستیم.

 

وی افزود: دریافت سه درصد حقوق از کارکنان و شاغلین دانشگاه آزاد برای بیمه بیکاری که خارج از قوانین کشور است، جذب دانشجویان دکتری خارج از ضوابط کشور، عدم اجرای قانون در پرداخت حقوق و امتیازات مربوط به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد، انتصاب مدیران خارج از دانشگاه و استفاده ابزاری و سیاسی از برخی مدیران دانشگاه از جمله محورهای این تحقیق و تفحص است.

 

عضو فراکسیون اصولگرایان ولایی مجلس عدم رعایت شئونات اسلامی در اردوهای دانشجویی و در برخی واحدهای دانشگاهی را یکی دیگر از محورهای این تحقیق و تفحص دانست و افزود: مطلع شدیم که در برخی از واحدهای دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد کلاسهای صوری تشکیل می شود. بدان معنا که بدون اینکه کلاسی برگزار شود و دانشجویی حضور یابد و بدون حضور استاد، اعلام می کنند که کلاس تشکیل شده تا به افراد در قبال گرفتن پول مدرک بدهند.

 

ادیانی تاکید کرد : تحقیق و تفحص مجلس در راستای انجام وظیفه نظارتی مجلس است .

 

یک احتمال انتخاباتی ....

 

برخی از صاحب نظران انتخاباتی و سیاسی در استان احتمال می دهند ، حضور کیوان مرادیان یکی از رقبای جدی ادیانی در انتخابات مجلس آینده ، در کادر مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی دلیل میدانداری نماینده قائم شهر و سوادکوه در طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد بشمار می رود .


مرادیان که مدیر کل منابع انسانی و امور استخدامی دانشگاه آزاد اسلامی است یکی از نامزدهای جریان اصولگرایی در حوزه انتخابیه قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ به شمار می رود .



از سوی دیگر سید علی ادیانی نیز یکی از نامزدهای مورد حمایت جریان اصولگرایی دراین حوزه انتخابیه است .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.